Spinning into infinity

Zaposlitev na Codexu

Smo ekipa s 40 zaposlenimi, 13 neodvisnimi agenti in 10 zunanjimi sodelavci. Dobro razumemo pomen rasti in zadovoljstva zaposlenih, zato aktivno delamo na izobraževalnih in neformalnih dejavnostih za zaposlene. Nudimo odlično ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem, možnost službenih potovanj ter spoznavanje številnih novih in zanimivih ljudi z našega področja. Verjamemo v nove priložnosti, zato mladim nudimo možnost opravljanja različnih praks in imamo absolutno najboljši prostor za sprostitev, kjer se lahko družimo in izmenjujemo ideje.

Trenutno iščemo nove kandidate za naslednja delovna mesta

Skladiščnik (m/ž)

V našem skladišču potrebujemo dodatno pomoč, kjer zaposlimo 2 nova skladiščnika, ki bosta odgovorna za komisioniranje blaga.

 

NALOGE IN ODGOVORNOSTI:

  • komisioniranje blaga v skladišču
  • pakiranje in deklariranje blaga
  • natovarjanje ali raztovarjanje blaga
  • razvrščanje blaga pred nalaganjem ali raztovarjanjem
  • organizacija skladišča po navodilih nadrejenega
  • skrb za sanitarno in higiensko neoporečnost blaga in skladišča
  • opozarjanje nadrejenega o pomanjkljivostih, nepravilnostih ter poškodbah skladiščnih prostorov ali blaga

PRIČAKUJEMO:

  • končano IV. stopnjo izobrazbe
  • vozniški izpit B kategorije
  • organiziranost in tehnično naravnanost

 

PONUJAMO:

  • zaposlitev za nedoločen delovni čas s preizkusno dobo 3 mesecev
  • plačilo opravljanja izpita za viličarja v koliko ga kanditat še nima
  • dvoizmensko delo
  • urejeno delovno okolje

 

Zainteresirane kandidate prosimo, da do vključno 24. 2. 2021 pošljejo svoj življenjepis na janez.sres@codex.si.

Poslovni sekretar (m/ž)

V Codexu potrebujemo dodaten par rok pri administrativnih delih in organizaciji poslovnih dogodkov.
Če te odlikujejo organiziranost, natančnost in komunikativnost ter se odlično razumeš z MS Office orodji, te vabimo v svojo mednarodno ekipo.

 

 

NALOGE IN ODGOVORNOSTI

 

  • priprava in urejanje dokumentacije (priprava zapisnikov, evidenc, potnih nalogov etc.)
  • sprejemanje klicev
  • administrativna dela
  • organizacija in pomoč pri izvedbi poslovnih sestankov in dogodkov za zaposlene in naše stranke (teambuildingi, druženja)
  • naročanje pisarniških in drugih materialov
  • komunikacija s poslovnimi partnerji
  • druge, raznolike zadolžitve glede na potrebe drugih oddelkov

 

PRIČAKUJEMO

 

  • najmanj 6 mesecev delovnih izkušenj
    končana vsaj IV. stopnjo izobrazbe
  • dobro računalniško pismenost, obvladovanje MS Office orodij (Word, Excel Power Point, Outlook)
  • tekoče znanje slovenskega in odlično znanje angleškega jezika (delo v mednarodnem okolju)
  • afiniteta do uporabe programskih orodij za nabavo in fakturiranje
  • organiziranost, natančnost, vestnost in večopravilnost
  • dobre komunikacijske sposobnosti (pisne in govorne), pozitivno naravnanost in samoiniciativnost

PONUJAMO

 

  • zaposlitev za nedoločen delovni čas s preizkusno dobo 6 mesecev
  • delo v mednarodnem, dinamičnem in urejenem delovnem okolju
  • možnost dodatnega izobraževanja in izpopolnjevanja

 

Zainteresirane kandidate prosimo, da nam posredujejo svoj življenjepis do vključno 28. 2. 2021 na elektronski naslov: natalija.klemencic@codex.si.

Skrbnik ključnih kupcev - Nemčija in Avstrija (m/ž)

V Codexu širimo svojo ekipo in iščemo Skrbnika ključnih kupcev (m/ž), ki bo v oddelku distribucije skrbel za Nemški, in Avstrijski trg. Če z veseljem zasledujete prodajne priložnosti na svojem trgu, imate dobre komunikacijske sposobnosti in obvladate nemški jezik, bi si vas zelo močno želeli imeti v svoji prodajni ekipi.

Naloge in odgovornosti:

  • pridobivanje novih strank v okviru že vpeljanih prodajnih poti v Avstriji in Nemčiji,
  • skrb za ohranitev obstoječih odnosov s poslovnimi strankami, skrb za njihovo zadovoljstvo,
  • priprava strateškega plana za izboljšanje prodajnih rezultatov,
  • pripravljanje personaliziranih ponudb,
  • pogajanje s strankami,
  • komuniciranje in sodelovanje z marketinškim, prodajnim, logističnim in IT oddelkom,
  • obiskovanje poslovnih partnerjev,
  • koordinacija med različnimi poslovnimi procesi v podjetju,
  • zasledovanje prodajnih ciljev glede na poslovni načrt podjetja,
  • priprava časovnice za izvedbo prodajnih nalog,
  • skrb za dokumentacijo in arhiviranje podatkov,
  • na omenjenih trgih boste intenzivno zasledovali nove prodajne priložnosti,
  • aktivno boste pospeševali prodajo in skrbeli za dosego zadanih ciljev prodaje skladno s poslovnim načrtom,
  • skrb za pridobivanje novih kupcev,
  • skrb za raziskavo in razvoj novih trgov,
  • sodelovanje pri organizaciji posameznih sejmov in drugih marketinških aktivnostih,
  • zaradi narave dela je ključnega pomena pripravljenost po delu na terenu in potovanjih.

Pričakujemo:

  • višješolsko izobrazbo VI/1. ali VI/2. stopnje,
  • vsaj 2 do 3 leta delovnih izkušenj v prodaji
  • odlično obvladovanje verbalne in pisne komunikacije,
  • odlično znanje angleškega in nemškega jezika,
  • ciljno naravnano in organizirano osebo z veseljem do timskega dela,
  • zmožnost reševanja problemov in pogajanja s strankami,
  • izkušnje iz analize podatkov in prodajne statistike ter zmožnost iskanja rešitev na podlagi analiz.

Ponujamo:

  • zaposlitev za nedoločen čas, s 6-mesečnim poskusnim obdobjem,
  • interni prenos kompetenc,
  • strokovni razvoj,
  • dolgoročno sodelovanje,
  • delo v mednarodnem okolju,
  • mesečno plačilo: po dogovoru z dodatki za presežene prodajne rezultate.

Če ste se prepoznali v opisu delovnega mesta, in vas le-to zanima, nam pošljite svoj življenjepis v angleškem jeziku na dominika.wsankovic@codex.si pripisom »Key account manager – Germany & Austria«.

Rok za prijavo je do vključno 28. 2. 2021.